Obowiązek informacyjny Pledziewicz Kancelarii Spółki Komandytowej jako Administratora Danych osobowych.
Jeśli jest Pan/Pani:
Naszym Klientem – osobą Fizyczną lub Osobą Fizyczną Prowadzącą Działalność Gospodarczą – kliknij TUTAJ
Naszym Klientem – osobą Fizyczną lub Osobą Fizyczną Prowadzącą Działalność Gospodarczą gdy dane
osobowe nie pochodzą bezpośrednio od Państwa – kliknij TUTAJ
Naszym Potencjalnym Klientem – osobą Fizyczną lub Osobą Fizyczną Prowadzącą Działalność Gospodarczą – kliknij TUTAJ
Naszym Potencjalnym Klientem – osobą Fizyczną lub Osobą Fizyczną Prowadzącą Działalność Gospodarczą gdy dane osobowe nie pochodzą bezpośrednio od Państwa – kliknij TUTAJ
• Naszym pracownikiem – osobą Fizyczną lub Osobą Fizyczną Prowadzącą Działalność Gospodarczą gdy dane osobowe nie pochodzą bezpośrednio od Państwa – kliknij TUTAJ
• Dostawcą usług/kontrahentem – osobą fizyczną i osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą – kliknij TUTAJ
Przedstawicielem Klientów – osobą fizyczną i osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą – kliknij TUTAJ
Przedstawicielem potencjalnych Klientów – osobą fizyczną i osobą fizyczną prowadzącą działalność
gospodarczą – kliknij TUTAJ
Uczestnikiem spotkań biznesowych, szkoleń i webinariów – osobą fizyczną i osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarcząkliknij TUTAJ
Subskrybentem Newslettera – osobą fizyczną i osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą –
kliknij TUTAJ
Kandydatem na zleceniobiorcę/stażystę/praktykanta – osobą fizyczną i osobą fizyczną prowadzącą
działalność gospodarczą – kliknij TUTAJ
Kandydatem do pracy – osobą fizyczną i osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą – kliknij
TUTAJ

Obowiązek informacyjny Pledziewicz Kancelarii Spółki Komandytowej
Dla Klientów- osób fizycznych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa (dalej „Administrator” lub „Kancelaria”) z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń, NIP 9562384602, KRS 0001038861.
  2. Może się Pani/Pan skontaktować z nami w następujący sposób:
    a. Listownie na adres: Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń
    b. Przez e-mail: rodo@pledziewicz.pl
    c. Telefonicznie: 534 556 515
  3. Pani Pana dane osobowe są przetwarzane przez Kancelarię w celu realizacji umowy łączącej Panią/Pana z Kancelarią, realizacji obowiązków prawnych w zakresie obsługi prawnej i rozliczenia oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem oraz polskimi przepisami prawa na podstawie:
    a. art. 6 ust. 1 pkt b Rozporządzenia w celu realizacji postanowień łączącej Panią/Pana z
    Kancelarią umowy, w związku ze świadczeniem pomocy prawnej;
    b. art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na
    Kancelarii, w związku z prowadzeniem działalności prawniczej, w tym do spełnienia obowiązków
    fiskalnych i rachunkowych;
    c. art. 6 ust. 1 pkt f Rozporządzenia z uwagi na realizację celów wynikających z prawnie
    uzasadnionych interesów realizowanych przez Kancelarię, w tym do ustalenia, dochodzenia i
    obrony wzajemnych roszczeń;
    d. art. 6 ust 1 pkt a Rozporządzenia w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie Pani/Pana danych
    osobowych, w szczególności na otrzymywanie materiałów oraz kontakt dla celów marketingowych.
  5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt. 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców.
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    a. Podmioty związane z obsługą systemów i narzędzi teleinformatycznych wspierających pracę
    Kancelarii
    b. Operatorzy systemów płatności
    c. Firmy kurierskie
    d. Zewnętrzna księgowość
    e. Podmioty współpracujące z Kancelarią w zakresie analizy finansowej dot. prowadzonej sprawy
  6. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą na czas obowiązywania umowy, a po jej wygaśnięciu
    bądź rozwiązaniu do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wygaśnięcia
    obowiązków przechowywania danych zgodnie obowiązującymi przepisami prawa krajowego, przede
    wszystkim przepisów podatkowych oraz ustawy o radcach prawnych.
  7. Ma Pan / Pani prawo żądania od administratora:
    a. dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    b. sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    c. usunięcia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    f. przenoszenia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    W momencie, gdy Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy
    ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., przysługuje Panu/Pani prawo
    do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego
  8. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody, w każdej chwili ma Pan/Pani prawo wycofać udzieloną nam zgodę na przetwarzanie danych zawartych w zgłoszeniu. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem.
  9. Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym i jest niezbędne do realizacji celów, do jakich są zbierane.

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L119/1 z dnia 4 maja 2016 r., tekst dostępny na stronie: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=PL)

Słowniczek:
a) Administrator – podmiot decydujący o celach i sposobach przetwarzania danych;
b) Przetwarzanie danych osobowych – to każda operacja lub zespół operacji dokonywanych na Pani/Pana danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, tj. zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
c) Odbiorca – podmiot, któremu ujawnia się Pani/Pana dane osobowe. Organy publiczne, które mogą
otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem krajowym,
nie są uznawane za odbiorców; przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z
przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania.

Obowiązek informacyjny Pledziewicz Kancelarii Spółki Komandytowej

Dla Klientów- osób fizycznych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą gdy dane osobowe nie pochodzą bezpośrednio od Państwa

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa (dalej „Administrator” lub „Kancelaria”) z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń, NIP 9562384602, KRS 0001038861.
  2. Może się Pani/Pan skontaktować z nami w następujący sposób:
    a. Listownie na adres: Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń
    b. Przez e-mail: rodo@pledziewicz.pl
    c. Telefonicznie: 534 556 515
  3. Pani Pana dane osobowe są przetwarzane przez Kancelarię w celu realizacji umowy łączącej Panią/Pana z Kancelarią, realizacji obowiązków prawnych w zakresie obsługi prawnej i rozliczenia oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem oraz polskimi przepisami prawa na podstawie:
    a. art. 6 ust. 1 pkt b Rozporządzenia w celu realizacji postanowień łączącej Panią/Pana z
    Kancelarią umowy, w związku ze świadczeniem pomocy prawnej;
    b. art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na
    Kancelarii, w związku z prowadzeniem działalności prawniczej, w tym do spełnienia obowiązków
    fiskalnych i rachunkowych;
    c. art. 6 ust. 1 pkt f Rozporządzenia z uwagi na realizację celów wynikających z prawnie
    uzasadnionych interesów realizowanych przez Kancelarię, w tym do ustalenia, dochodzenia i
    obrony wzajemnych roszczeń;
    d. art. 6 ust 1 pkt a Rozporządzenia w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie Pani/Pana
    danych osobowych, w szczególności na otrzymywanie materiałów oraz kontakt dla celów
    marketingowych.
  5. Pani/ Pana dane osobowe zostały przekazane Kancelarii przez od osoby upoważnionej przez Pana/ Panią do przekazania danych Kancelarii. Kancelarii przekazano następujące kategorie danych: imię, nazwisko, pesel, dane kontaktowe, dane dot. zawartej umowy, dane dot. postępowania sądowego.
  6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt. 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców.
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    a. Podmioty związane z obsługą systemów i narzędzi teleinformatycznych wspierających pracę
    Kancelarii
    b. Operatorzy systemów płatności
    c. Firmy kurierskie
    d. Zewnętrzna księgowość
    e. Podmioty współpracujące z Kancelarią w zakresie analizy finansowej dot. prowadzonej sprawy
  7. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą na czas obowiązywania umowy, a po jej wygaśnięciu
    bądź rozwiązaniu do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wygaśnięcia
    obowiązków przechowywania danych zgodnie obowiązującymi przepisami prawa krajowego, przede
    wszystkim przepisów podatkowych oraz ustawy o radcach prawnych.
  8. Ma Pan / Pani prawo żądania od administratora:
    a. dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    b. sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    c. usunięcia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    f. przenoszenia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    W momencie, gdy Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy
    ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., przysługuje Panu/Pani prawo
    do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego
  9. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody, w każdej chwili ma Pan/Pani prawo
    wycofać udzieloną nam zgodę na przetwarzanie danych zawartych w zgłoszeniu. Cofnięcie zgody nie
    będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie Pani/Pana
    zgody przed jej wycofaniem.
  10. Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym i jest niezbędne do realizacji celów, do jakich są zbierane.

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L119/1 z dnia 4 maja 2016 r., tekst dostępny na stronie: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=PL)
Słowniczek:
a) Administrator – podmiot decydujący o celach i sposobach przetwarzania danych;
b) Przetwarzanie danych osobowych – to każda operacja lub zespół operacji dokonywanych na Pani/Pana
danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, tj. zbieranie, utrwalanie,
organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie,
przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju
udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
c) Odbiorca – podmiot, któremu ujawnia się Pani/Pana dane osobowe. Organy publiczne, które mogą
otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem krajowym,
nie są uznawane za odbiorców; przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z
przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania.

Obowiązek informacyjny Pledziewicz Kancelarii Spółki Komandytowej

Dla potencjalnych Klientów- osób fizycznych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa (dalej „Administrator” lub „Kancelaria”) z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń, NIP 9562384602, KRS 0001038861.
  2. Może się Pani/Pan skontaktować z nami w następujący sposób:
    a. Listownie na adres: Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń
    b. Przez e-mail: rodo@pledziewicz.pl
    c. Telefonicznie: 534 556 515
  3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane przez Kancelarię w celu nawiązania kontaktu i ustaleniu zasad współpracy z Kancelarią osobiście, bądź wszelkimi dostępnymi środkami komunikacji.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem oraz polskimi przepisami prawa na podstawie:
    a. art. 6 ust. 1 pkt a i b Rozporządzenia wyłącznie w celu wskazanym w pkt. 3 powyżej
  5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt. 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców.
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    a. Podmioty związane z obsługą systemów i narzędzi teleinformatycznych wspierających pracę
    Kancelarii
    b. Podmioty współpracujące z Kancelarią w zakresie analizy finansowej dot. prowadzonej sprawy
  6. W momencie nienawiązania z Kancelarią współpracy, Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do dnia przedawnienia roszczeń dnia zakończenia negocjacji prowadzonych drogą mailową, bądź
    telefoniczną, chyba że wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie dla celów ewentualnych dalszych ofert i negocjacji. Natomiast w przypadku zawarcia umowy z Kancelarią, Pani/Pana dane osobowe
    przechowywane będą na zasadach wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów prawa.
  7. Ma Pan / Pani prawo żądania od administratora:
    a. dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    b. sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    c. usunięcia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    f. przenoszenia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    W momencie, gdy Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy
    ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., przysługuje Panu/Pani prawo
    do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego
  8. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody, w każdej chwili ma Pan/Pani prawo
    wycofać udzieloną nam zgodę na przetwarzanie danych zawartych w zgłoszeniu. Cofnięcie zgody nie
    będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie Pani/Pana
    zgody przed jej wycofaniem.
  9. Wyrażenie zgody na podanie danych osobowych jest wymogiem dobrowolnym, ale jest warunkiem
    koniecznym do realizacji celów, do jakich są zbierane.

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L119/1 z dnia 4 maja 2016 r., tekst dostępny na stronie: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=PL)

Słowniczek:
a) Administrator – podmiot decydujący o celach i sposobach przetwarzania danych;
b) Przetwarzanie danych osobowych – to każda operacja lub zespół operacji dokonywanych na Pani/Pana danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, tj. zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
c) Odbiorca – podmiot, któremu ujawnia się Pani/Pana dane osobowe. Organy publiczne, które mogą
otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem krajowym,
nie są uznawane za odbiorców; przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z
przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania.

Obowiązek informacyjny Pledziewicz Kancelarii Spółki Komandytowej
Dla potencjalnych Klientów- osób fizycznych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą gdy dane osobowe nie pochodzą bezpośrednio od Państwa

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa (dalej „Administrator” lub „Kancelaria”) z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń, NIP 9562384602, KRS 0001038861.
  2. Może się Pani/Pan skontaktować z nami w następujący sposób:
    a. Listownie na adres: Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń
    b. Przez e-mail: rodo@pledziewicz.pl
    c. Telefonicznie: 534 556 515
  3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane przez Kancelarię w celu nawiązania kontaktu i ustaleniu zasad współpracy z Kancelarią osobiście, bądź wszelkimi dostępnymi środkami komunikacji.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem oraz polskimi przepisami prawa na podstawie:
    a. art. 6 ust. 1 pkt a i b Rozporządzenia wyłącznie w celu wskazanym w pkt. 3 powyżej
  5. Pani/ Pana dane osobowe zostały przekazane Kancelarii przez od osoby upoważnionej przez Pana/ Panią do przekazania danych Kancelarii. Kancelarii przekazano następujące kategorie danych: imię, nazwisko, pesel, dane kontaktowe, dane dot. zawartej umowy, dane dot. postępowania sądowego.
  6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt. 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców.
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    a. Podmioty związane z obsługą systemów i narzędzi teleinformatycznych wspierających pracę
    Kancelarii
    b. Podmioty współpracujące z Kancelarią w zakresie analizy finansowej dot. prowadzonej sprawy
  7. W momencie nienawiązania z Kancelarią współpracy, Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą
    przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z dokonanej przez Kancelarię analizy prawnej od dnia zakończenia negocjacji prowadzonych drogą mailową, bądźtelefoniczną, chyba że wyrazi Pani/Pan zgodę na przetwarzanie dla celów ewentualnych dalszych ofert i negocjacji. Natomiast w przypadku zawarcia umowy z Kancelarią, Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą na zasadach wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów prawa.
  8. Ma Pan / Pani prawo żądania od administratora:
    a. dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    b. sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    c. usunięcia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    f. przenoszenia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    W momencie, gdy Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy
    ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., przysługuje Panu/Pani prawo
    do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego
  9. W zakresie danych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody, w każdej chwili ma Pan/Pani prawo wycofać udzieloną nam zgodę na przetwarzanie danych zawartych w zgłoszeniu. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem.
  10. Wyrażenie zgody na podanie danych osobowych jest wymogiem dobrowolnym, ale jest warunkiem
    koniecznym do realizacji celów, do jakich są zbierane.

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L119/1 z dnia 4 maja 2016 r., tekst dostępny na stronie: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=PL)

Słowniczek:
a) Administrator – podmiot decydujący o celach i sposobach przetwarzania danych;
b) Przetwarzanie danych osobowych – to każda operacja lub zespół operacji dokonywanych na Pani/Pana danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, tj. zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
c) Odbiorca – podmiot, któremu ujawnia się Pani/Pana dane osobowe. Organy publiczne, które mogą
otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem krajowym,
nie są uznawane za odbiorców; przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z
przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania.

Obowiązek informacyjny Pledziewicz Kancelarii Spółki Komandytowej

Dla pracowników- osób fizycznych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa (dalej „Administrator” lub „Kancelaria”, „Pracodawca”) z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń, NIP 9562384602, KRS 0001038861.
  2. Może się Pani/Pan skontaktować z nami w następujący sposób:
    a. Listownie na adres: Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń
    b. Przez e-mail: rodo@pledziewicz.pl
    c. Telefonicznie: 534 556 515
  3. Pani Pana dane osobowe są przetwarzane przez Kancelarię w celu nawiązania i realizacji umowy o pracę oraz w celu wykonania obowiązków/uprawnień Pracodawcy wynikających z przepisów prawa związanych z nawiązaniem, przebiegiem i zakończeniem procesu zatrudnienia.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem oraz polskimi przepisami prawa na podstawie:
    a. art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu realizacji umowy o pracę łączącej Panią/Pana z Pracodawcą;
    b. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z wypełnieniem przez Pracodawcę obowiązków prawnych
    nałożonych na niego, w szczególności przez przepisy prawa pracy, z których wynika żądanie podania
    danych osobowych od pracownika (art. 22 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy),
    przepisy podatkowe regulujące kwestie związane z pobieraniem zaliczek na podatek dochodowy i
    składaniem informacji/deklaracji podatkowych (art. 31 i następne oraz 42g ust. w ustawy z dnia 26
    lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych) oraz przepisy regulujące kwestie związane
    z obowiązkiem przechowywania dokumentacji pracowniczej (94 pkt. 9b ustawy z dnia 26 czerwca
    1974 r. Kodeks pracy, art. 125a ust. 4-4b ustawy z dnia ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o
    emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych);
    c. art. 9 ust. 2 lit. b i h RODO dotyczącego szczególnych kategorii danych osobowych, w szczególności
    danych o stanie zdrowia, których przetwarzanie przez Pracodawcę jest uzasadnione celem
    wykonywania obowiązków i szczególnych praw oraz do celów profilaktyki zdrowotnej i medycyny
    pracy, do oceny zdolności pracownika do pracy, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej
    lub zabezpieczenia społecznego, leczenia lub zarządzania systemami i usługami opieki zdrowotnej
    lub zabezpieczenia społecznego, w tym w zw. z art. 229 § 4 – 6 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
    Kodeks pracy, tj. z uwagi na ciążące na Pracodawcy obowiązki prawne związane z przeprowadzaniem
    badań lekarskich;
    d. art. 6 ust. 1 lit f RODO tj. z uwagi na prawnie uzasadniony interes realizowany przez Pracodawcę w
    związku z ewentualnym ustaleniem/dochodzeniem roszczeń lub obroną przed nimi.
    e. Pani/Pana zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie wszelkich danych, które zostały przez
    Panią/Pana podane dobrowolnie i świadomie Pracodawcy
  5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt. 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców.
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    a. Podmioty związane z obsługą systemów i narzędzi teleinformatycznych wspierających pracę
    Kancelarii
    b. Operatorzy systemów płatności
    c. Firmy kurierskie
    d. Zewnętrzna księgowość i kadry
    e. Medycyna pracy
  6. Pani/Pana dane osobowe zawarte w dokumentacji pracowniczej będą przechowywane przez okres
    Pani/Pana zatrudnienia, jak również po tym czasie przez okres wymagany przepisami prawa**. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody, dane te będą przetwarzane, aż do ewentualnego odwołania zgody bądź przez okres wskazany w treści udzielonej zgody.
  7. Ma Pan / Pani prawo żądania od administratora:
    a. dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    b. sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    c. usunięcia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    f. przenoszenia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    W momencie, gdy Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego
  8. Posiada Pani/Pan również prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, które zostały przez Panią/Pana podane dobrowolnie, w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem.
  9. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest związane zarówno z potrzebą wypełnienia przez
    Pracodawcę obowiązków prawnych na nim ciążących, jak również z prawnie uzasadnionym interesem realizowanym przez niego, związanych z nawiązaniem i przebiegiem Pani/Pana zatrudnienia. Za każdym razem gdy jest Pan/Pani proszony o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych, zarówno wyrażenie zgody jak i podanie danych związanych z udzieloną zgodą jest dobrowolne.

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L119/1 z dnia 4 maja 2016 r., tekst dostępny na stronie: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=PL)
** Pracodawca ma obowiązek przechowywać dokumentację pracowniczą przez okres 10-ciu lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym stosunek pracy uległ rozwiązaniu lub wygasł (art. 94 pkt. 9b Kodeksu pracy), z tym zastrzeżeniem iż dokumentacja na podstawie której następuje ustalenie podstawy wymiaru emerytury lub renty powinna być przechowywana przez okres 50-ciu lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym pracownik zakończył pracę u danego płatnika. 50-letni okres nie ma zastosowania w stosunku do pracowników: 1) zgłoszonych
do ZUS po dniu 31 grudnia 2018 r. lub 2)tych, którzy zostali zgłoszeni przez Pracownika do ZUS po raz pierwszy po dniu 31 grudnia 1998 r., a przed dniem 1 stycznia 2019 r., jeżeli Pracodawca złożył raport informacyjny, o którym mowa w art. 4 pkt 6a ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych społecznego – wówczas zastosowanie ma 10-letni okres przechowywania danych art. 125a ust. 4-4b ustawy z dnia ustawy z dnia 17 grudnia 1998 r. o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
Słowniczek:
a) Administrator – podmiot decydujący o celach i sposobach przetwarzania danych;
b) Przetwarzanie danych osobowych – to każda operacja lub zespół operacji dokonywanych na Pani/Pana danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, tj. zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
c) Odbiorca – podmiot, któremu ujawnia się Pani/Pana dane osobowe. Organy publiczne, które mogą otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem krajowym, nie są uznawane za odbiorców; przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania.

Obowiązek informacyjny Pledziewicz Kancelarii Spółki Komandytowej
Dla dostawców usług/kontrahentów- osób fizycznych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa (dalej „Administrator” lub „Kancelaria”) z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń, NIP 9562384602, KRS: 0001038861.
  2. Może się Pani/Pan skontaktować z nami w następujący sposób:
    a. Listownie na adres: Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń
    b. Przez e-mail: rodo@pledziewicz.pl
    c. Telefonicznie: 534 556 515
  3. Pani Pana dane osobowe są przetwarzane przez Kancelarię w celu realizacji umowy łączącej Panią/Pana z Kancelarią, realizacji obowiązków prawnych w zakresie obsługi prawnej i rozliczenia oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem oraz polskimi przepisami prawa na podstawie:
    a. art. 6 ust. 1 pkt b Rozporządzenia w celu realizacji postanowień łączącej Panią/Pana z
    Kancelarią umowy;
    b. art. 6 ust. 1 pkt c Rozporządzenia w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na
    Kancelarii, w tym do spełnienia obowiązków fiskalnych i rachunkowych;
    c. art. 6 ust. 1 pkt f Rozporządzenia z uwagi na realizację celów wynikających z prawnie
    uzasadnionych interesów realizowanych przez Kancelarię, w tym do ustalenia, dochodzenia i
    obrony wzajemnych roszczeń;
  5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt. 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców.
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    a. Podmioty związane z obsługą systemów i narzędzi teleinformatycznych wspierających pracę
    Kancelarii
    b. Operatorzy systemów płatności
    c. Firmy kurierskie
    d. Zewnętrzna księgowość
  6. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą na czas obowiązywania umowy, a po jej wygaśnięciu bądź rozwiązaniu do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego, w szczególności przepisów prawa podatkowego.
  7. Ma Pan / Pani prawo żądania od administratora:
    a. dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    b. sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    c. usunięcia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    f. przenoszenia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    W momencie, gdy Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego
  8. Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym i jest niezbędne do realizacji celów, do jakich są zbierane.

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L119/1 z dnia 4 maja 2016 r., tekst dostępny na stronie: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=PL)

Słowniczek:
a) Administrator – podmiot decydujący o celach i sposobach przetwarzania danych;
b) Przetwarzanie danych osobowych – to każda operacja lub zespół operacji dokonywanych na Pani/Pana danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, tj. zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
c) Odbiorca – podmiot, któremu ujawnia się Pani/Pana dane osobowe. Organy publiczne, które mogą
otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem krajowym,
nie są uznawane za odbiorców; przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z
przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania.


Obowiązek informacyjny Pledziewicz Kancelarii Spółki Komandytowej
Dla przedstawicieli klientów- osób fizycznych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa (dalej „Administrator” lub „Kancelaria”) z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń, NIP 9562384602, KRS: 0001038861.
  2. Może się Pani/Pan skontaktować z nami w następujący sposób:
    a. Listownie na adres: Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń
    b. Przez e-mail: rodo@pledziewicz.pl
    c. Telefonicznie: 534 556 515
  3. Pani Pana dane osobowe są przetwarzane przez Kancelarię w celu realizacji umowy na rzecz Klienta w imieniu, którego Pani/Pan działa.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem oraz polskimi przepisami prawa na podstawie:
    a. art. 6 ust. 1 pkt f Rozporządzenia w celu realizacji umowy świadczenia pomocy prawnej na rzecz
    Klienta, w imieniu którego Pani/Pan działa;
  5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt. 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców.
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    a. Podmioty związane z obsługą systemów i narzędzi teleinformatycznych wspierających pracę
    Kancelarii
    b. Operatorzy systemów płatności
    c. Firmy kurierskie
    d. Zewnętrzna księgowość
    e. Podmioty współpracujące z Kancelarią w zakresie analizy finansowej dot. prowadzonej sprawy
  6. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą podczas obowiązywania umowy świadczenia pomocy prawnej na rzecz Klienta, w imieniu którego Pani/Pan działa, a po jej wygaśnięciu, bądź rozwiązaniu do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego.
  7. Ma Pan / Pani prawo żądania od administratora:
    a. dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    b. sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    c. usunięcia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    W momencie, gdy Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy
    ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., przysługuje Panu/Pani prawo
    do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego
  8. Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym i jest niezbędne do realizacji celów, do jakich są zbierane.

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L119/1 z dnia 4 maja 2016 r., tekst dostępny na stronie: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=PL)

Słowniczek:
a) Administrator – podmiot decydujący o celach i sposobach przetwarzania danych;
b) Przetwarzanie danych osobowych – to każda operacja lub zespół operacji dokonywanych na Pani/Pana danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, tj. zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
c) Odbiorca – podmiot, któremu ujawnia się Pani/Pana dane osobowe. Organy publiczne, które mogą
otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem krajowym,
nie są uznawane za odbiorców; przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z
przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania.

Obowiązek informacyjny Pledziewicz Kancelarii Spółki Komandytowej
Dla przedstawicieli potencjalnych klientów- osób fizycznych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa dalej „Administrator” lub „Kancelaria”) z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń, NIP 9562384602, KRS 0001038861.
  2. Może się Pani/Pan skontaktować z nami w następujący sposób:
    a. Listownie na adres: Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń
    b. Przez e-mail: rodo@pledziewicz.pl
    c. Telefonicznie: 534 556 515
  3. Pani Pana dane osobowe są przetwarzane przez Kancelarię w celu realizacji nawiązania kontaktu i
    ustaleniu zasad współpracy z Kancelarią osobiście, bądź wszelkimi dostępnymi środkami komunikacji na rzecz Klienta w imieniu, którego Pani/Pan działa.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem oraz polskimi przepisami prawa na podstawie:
    a. art. 6 ust. 1 pkt f Rozporządzenia wyłącznie w celu wskazanym w pkt. 3 powyżej;
  5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt. 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców.
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    a. Podmioty związane z obsługą systemów i narzędzi teleinformatycznych wspierających pracę
    Kancelarii
    b. Operatorzy systemów płatności
    c. Firmy kurierskie
    d. Podmioty współpracujące z Kancelarią w zakresie analizy finansowej dot. prowadzonej sprawy
  6. W momencie nienawiązania z Kancelarią współpracy, Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą
    przez …… od dnia zakończenia negocjacji prowadzonych drogą mailową, bądź telefoniczną.
  7. Ma Pan / Pani prawo żądania od administratora:
    a. dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    b. sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    c. usunięcia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    W momencie, gdy Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy
    ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., przysługuje Panu/Pani prawo
    do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego
  8. Podanie danych osobowych jest wymogiem dobrowolnym i jest niezbędne do realizacji celów, do jakich są zbierane.

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L119/1 z dnia 4 maja 2016 r., tekst dostępny na stronie: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=PL)

Słowniczek:
a) Administrator – podmiot decydujący o celach i sposobach przetwarzania danych;
b) Przetwarzanie danych osobowych – to każda operacja lub zespół operacji dokonywanych na Pani/Pana danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, tj. zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
c) Odbiorca – podmiot, któremu ujawnia się Pani/Pana dane osobowe. Organy publiczne, które mogą
otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem krajowym,
nie są uznawane za odbiorców; przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z
przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania.


Obowiązek informacyjny Pledziewicz Kancelarii Spółki Komandytowej
Dla uczestników spotkań biznesowych, szkoleń i webinariów- osób fizycznych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa (dalej „Administrator” lub „Kancelaria”) z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń, NIP 9562384602, KRS 0001038861.
  2. Może się Pani/Pan skontaktować z nami w następujący sposób:
    a. Listownie na adres: Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń
    b. Przez e-mail: rodo@pledziewicz.pl
    c. Telefonicznie: 534 556 515
  3. Pani Pana dane osobowe są przetwarzane przez Kancelarię w celu dokonania zgłoszenia udziału w
    spotkaniu biznesowym i organizacji uczestnictwa w nim.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem oraz polskimi przepisami prawa na podstawie:
    a. art. 6 ust. 1 pkt a Rozporządzenia w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie Pani/Pana
    danych osobowych.
  5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt. 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców.
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    a. Podmioty związane z obsługą systemów i narzędzi teleinformatycznych wspierających pracę
    Kancelarii
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na czas organizacji wydarzenia lub do czasu wycofania przez Pana/Panią udzielonej zgody. W każdej chwili ma Pan/Pani prawo wycofać udzieloną nam zgodę na przetwarzanie danych zawartych w zgłoszeniu. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem..
  7. Ma Pan / Pani prawo żądania od administratora:
    a. dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    b. sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    c. usunięcia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    f. przenoszenia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    W momencie, gdy Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego
  8. Podanie danych osobowych jest wymogiem dobrowolnym, niemniej jednak niezbędnym do rejestracji na wydarzenie.

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L119/1 z dnia 4 maja 2016 r., tekst dostępny na stronie: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=PL)


Słowniczek:
a) Administrator – podmiot decydujący o celach i sposobach przetwarzania danych;
b) Przetwarzanie danych osobowych – to każda operacja lub zespół operacji dokonywanych na Pani/Pana danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, tj. zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
c) Odbiorca – podmiot, któremu ujawnia się Pani/Pana dane osobowe. Organy publiczne, które mogą
otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem krajowym,
nie są uznawane za odbiorców; przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z
przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania.


Obowiązek informacyjny Pledziewicz Kancelarii Spółki Komandytowej
Dla subskrybentów newslettera- osób fizycznych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa (dalej „Administrator” lub „Kancelaria”) z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń, NIP 9562384602, KRS 0001038861.
  2. Może się Pani/Pan skontaktować z nami w następujący sposób:
    a. Listownie na adres: Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń
    b. Przez e-mail: rodo@pledziewicz.pl
    c. Telefonicznie: 534 556 515
  3. Pani Pana dane osobowe są przetwarzane przez Kancelarię w celu otrzymywania informacji z zakresu
    regulacji prawnych, zmian w przepisach prawa oraz w najnowszym orzecznictwie i praktyce oraz
    wydarzeniach z tym związanych- newslettera Kancelarii.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem oraz polskimi przepisami prawa na podstawie:
    a. art. 6 ust. 1 pkt a Rozporządzenia w związku z udzieloną zgodą na przetwarzanie Pani/Pana
    danych osobowych.
  5. W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celach wskazanych w pkt. 3, Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane lub powierzane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców.
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    a. Podmioty związane z obsługą systemów i narzędzi teleinformatycznych wspierających pracę
    Kancelarii
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na czas organizacji wydarzenia lub do czasu wycofania przez
    Pana/Panią udzielonej zgody. W każdej chwili ma Pan/Pani prawo wycofać udzieloną nam zgodę na
    przetwarzanie danych zawartych w zgłoszeniu. Cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z
    prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie Pani/Pana zgody przed jej wycofaniem..
  7. Ma Pan / Pani prawo żądania od administratora:
    a. dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    b. sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    c. usunięcia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    d. ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    e. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    f. przenoszenia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    W momencie, gdy Pani/Pan uzna, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego
  8. Podanie danych osobowych jest wymogiem dobrowolnym, niemniej jednak niezbędnym do otrzymywania newslettera Kancelarii.

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L119/1 z dnia 4 maja 2016 r., tekst dostępny na stronie: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=PL)

Słowniczek:
a) Administrator – podmiot decydujący o celach i sposobach przetwarzania danych;
b) Przetwarzanie danych osobowych – to każda operacja lub zespół operacji dokonywanych na Pani/Pana danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, tj. zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
c) Odbiorca – podmiot, któremu ujawnia się Pani/Pana dane osobowe. Organy publiczne, które mogą
otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem krajowym,
nie są uznawane za odbiorców; przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z
przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania.


Obowiązek informacyjny Pledziewicz Kancelarii Spółki Komandytowej

Dla kandydatów na zleceniobiorców/stażystów/praktykantów- osób fizycznych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa (dalej „Administrator” lub „Kancelaria”) z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń, NIP 9562384602, KRS 0001038861.
  2. Może się Pani/Pan skontaktować z nami w następujący sposób:
    a. Listownie na adres: Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń
    b. Przez e-mail: rodo@pledziewicz.pl
    c. Telefonicznie: 534 556 515
  3. Podanie danych wymaganych w podczas aplikacji jest dobrowolne i zależne od Pani/Pana decyzji. Pani Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji. Tym samym, Administrator przetwarza dane osobowe dla potrzeb aktualnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane także na potrzeby przyszłych rekrutacji, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w takim celu jest dobrowolne i zależne od Pani/Pana woli.
  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji w ramach której złożyła/złożył. Pani/Pan dokumenty aplikacyjne, a także przez okres 6 miesięcy na potrzeby przyszłych rekrutacji – jeżeli złożyła/złożył Pani/Pan zgodę na cele przyszłych rekrutacji.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
    a. podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
    b. podmioty współpracujące w procesie rekrutacji.
    c. podmioty związane z obsługą systemów i narzędzi teleinformatycznych wspierających pracę Kancelarii
    d. zewnętrzne kadry i księgowość
  7. Ma Pan / Pani prawo żądania od administratora:
    • dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    • sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    • usunięcia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    • ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    • przenoszenia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie danych przekazanych Administratorowi na podstawie zgody.
  8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Panią/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym nie będą profilowane w rozumieniu RODO.
    *RODO- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L119/1 z dnia 4 maja 2016 r., tekst dostępny na stronie: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=PL)

Słowniczek:
a) Administrator
– podmiot decydujący o celach i sposobach przetwarzania danych;
b) Przetwarzanie danych osobowych – to każda operacja lub zespół operacji dokonywanych na Pani/Pana danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, tj. zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
c) Odbiorca – podmiot, któremu ujawnia się Pani/Pana dane osobowe. Organy publiczne, które mogą
otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem krajowym,
nie są uznawane za odbiorców; przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z
przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania.

Obowiązek informacyjny Pledziewicz Kancelarii Spółki Komandytowej

Dla kandydatów do pracy – osób fizycznych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa (dalej „Administrator” lub „Kancelaria”) z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń, NIP 9562384602, KRS 0001038861.
  2. Może się Pani/Pan skontaktować z nami w następujący sposób:
    a. Listownie na adres: Pledziewicz Kancelaria Spółka Komandytowa z siedziba przy ulicy Prostej 19 lok. 8, 87-100 Toruń
    b. Przez e-mail: rodo@pledziewicz.pl
    c. Telefonicznie: 534 556 515
  3. Administrator jest uprawniony żądać od Pani/Pana podania danych wskazanych przepisami prawa, tj. w art. 221 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy, zgodnie z którym „pracodawca żąda od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych obejmujących:
    a. imię (imiona) i nazwisko;
    b. datę urodzenia;
    c. dane kontaktowe wskazane przez taką osobę;
    d. wykształcenie;
    e. kwalifikacje zawodowe;
    f. przebieg dotychczasowego zatrudnienia”
    z tym, że podanie danych o których mowa w pkt. d)-f) jest obowiązkowe tylko wówczas, gdy jest to
    niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku. Podanie danych wymaganych w formularzu aplikacyjnym przez Administratora jest zatem obowiązkowe w oparciu o w/w przepisy.
    Podanie wszelkich pozostałych danych jest dobrowolne i zależne od Pani/Pana decyzji.
    Tym samym, Administrator przetwarza dane osobowe dla potrzeb aktualnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w zw. z art. 221 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy, a także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (w przypadku podania szerszego zakresu danych niż wymagany w/w przepisami prawa, a więc danych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody).
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane także na potrzeby przyszłych rekrutacji, jeżeli wyrazi Pani/Pan na to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Wyrażenie zgody w takim celu jest dobrowolne i zależne od Pani/Pana woli.
  5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji w ramach której złożyła/złożył
    Pani/Pan dokumenty aplikacyjne, a także przez okres 6 miesięcy na potrzeby przyszłych rekrutacji – jeżeli złożyła/złożył Pani/Pan zgodę na cele przyszłych rekrutacji.
  6. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą
    a. podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa
    b. podmioty współpracujące w procesie rekrutacji.
    c. podmioty związane z obsługą systemów i narzędzi teleinformatycznych wspierających pracę
    Kancelarii
    d. zewnętrzne kadry i księgowość
  7. Ma Pan / Pani prawo żądania od administratora:
    • dostępu do danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    • sprostowania danych osobowych Pana/Pani dotyczących,
    • usunięcia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    • ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    • przenoszenia danych osobowych Pana/Pani dotyczących;
    • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie danych przekazanych
    Administratorowi na podstawie zgody.
  8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Panią/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  9. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym nie będą profilowane w rozumieniu RODO.
    *RODO- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej L119/1 z dnia 4 maja 2016 r., tekst dostępny na stronie: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32016R0679&from=PL)

Słowniczek:
a) Administrator – podmiot decydujący o celach i sposobach przetwarzania danych;
b) Przetwarzanie danych osobowych – to każda operacja lub zespół operacji dokonywanych na Pani/Pana danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, tj. zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie;
c) Odbiorca – podmiot, któremu ujawnia się Pani/Pana dane osobowe. Organy publiczne, które mogą
otrzymywać Pani/Pana dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem krajowym,
nie są uznawane za odbiorców; przetwarzanie tych danych przez te organy publiczne musi być zgodne z
przepisami o ochronie danych mającymi zastosowanie stosownie do celów przetwarzania.